Ana Sayfa » İlçeler
31 Mart 2021 Çarşamba 19:15
BİZİM YAPTIKLARIMIZ YAPACAKLARIMIZIN TEMİNATIDIRİ

BAŞKAN EMÜR, 2 YILLIK GÖREV SÜRESİNİ DEĞERLENDİRDİ

31 Mart 2019 yerel seçimlerinin ardından hizmet dolu iki yılı değerlendiren Keşap Belediye Başkanı Mehmet  Emür, Keşap’ı marka ilçe yapma yolunda gece gündüz aralıksız çalıştıklarını belirterek, gönül köprüleri kurarak hizmet etmeye devam edeceklerini kaydetti.

BİZİM YAPTIKLARIMIZ YAPACAKLARIMIZIN TEMİNATIDIR

‘’KEŞAP ARTIK DOĞALGAZ İLE ISINIYOR. İLÇEMİZE HAYIRLI OLSUN”

Prestij projemiz doğalgaz için verdiğimiz yoğun bürokratik görüşmelerin sonucu olarak ilçemizde abonelikler 1 Aralık’tan itibaren başladı. İlk belediyemize abonelik işlemleri yapıldı. Akabinde de hemşehrilerimiz 7 Ocak itibari ile de evlerinde doğalgazı kullanmaya başladılar. Hemşerilerimize vermiş olduğumuz sözü tutmanın sevincini yaşıyoruz. Çevre dostu olan doğalgazın ciddi avantajlarını göreceğiz. Hem çevre sağlığına katkısıyla hem de ekonomik katkısıyla. Keşap’ın kışları daha temiz bir havası olacak, hava kirliliğini önleyecek. Keşap’ı her daim bir adım daha öteye taşımak için inandığımız yolda yürümeye ve çalışmaya devam edeceğiz.

TURİZM FAKÜLTESİ

Keşap’ta imkânsız olarak görülen birçok konunun gerçekleştirilebileceğini inanıyoruz. Turizm Fakülktesi de en güzel örneği oldu. Keşap Turizm Fakültesi inşaatı için kullanılacak arsa belediyemiz tarafından 25 yıllığına Giresun Üniversitesine tahsisi ve Keşap Turizm Fakültesinin yapımı için protokol imzalanmasını sağladık. Turizm Fakültesi Toplam 22 Dönümlük arazi üzerine kuruldu. Yeşili ile mavisiyle bir bütün olan ilçemize Keşap Turizm Fakültesini yaptık. Öğrencilerimiz eğitime başladı.

DUTDİBİ KÖPRÜSÜ

Seçimlerde yeni köprünün sözünü vermiştik. Halkımıza anket yaptık. 6 proje sunduk. Çünkü biz halkımızın düşüncesi ve fikirlerine önem veriyoruz. Hep beraber ilçemizde yaşıyoruz. Hemşehrilerimizin en çok oy verdiği projemiz seçildi. Yapılan köprümüz iki aracın rahat geçeceği ve her iki tarafında yaya yolu, kemer köprü ve estetik yapıya sahip oldu. Köprümüz kullanıma açıldı.

BATI ÇIKIŞI KÖPRÜLÜ KAVŞAK

Proje ihalemiz yapıldı. Sondajları yapıldı. Yatırım programına yazıldı. Şuan Batı çıkışı köprülü kavşak projemizin yapımına başlanıldı. Biz yapılamaz denilen başarılamaz denilen tüm projeleri yeter ki hayal edelim. Allah, nasip etmeyeceği hiçbir şeyin hayalini kurdurmaz.

BİSİKLET YOLU

Modern şehir olma yolunda hızla ilerleyen Keşap’ımızda çağın gerekliliğine uygun projeler ve yaşam alanları oluşturuyoruz. Bisiklet yolumuz sahilimizde gerdanlık gibi oldu. 1 kilometrelik alana yapıldı.  Bisiklet ve yürüyüş yolu projemizde hemşehrimizin hem sağlık hem de sosyal yaşam kalitesi için yaptığımız projelerimizden. Keşap’ımız da, sağlıklı yaşam için çalışmalarımız devam ediyor. Bisikletliler ve bebek arabaları rampası yapımı ile ilçemiz içinde bisiklet kullanımını artırmak için ve sahil bandında yürüyüş yapmak isteyen ailelere kolaylık sağladı.

KENT MEYDANI, MİLLET BAHÇESİ VE YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI

Belediye Hizmet binamız temelini attık. Çalışmalarımız hızla devam ediyor. Belediye hizmet binamız toplam 3000 m² alanda, 4 kattan oluşacak. Belediye binası içinde 250 kişilik toplantı salonu ve 200 m² olan sergi salonu da bulunacak. Ayrıca 6000 m² olan meydan projemizin içerisinde vatandaşlarımızın daha rahat etmesi ve trafik sorunu olmaması için otopark, süs havuzları, açık hava toplantı ve mitingler alanı gibi birçok detay düşünülerek projelendirilen yeni hizmet binası çevre düzenlemesiyle bölgesin de örnek bir hizmet binası haline gelecek ve ilçe meydanı yapılacak.

GENÇLİK MERKEZİ VE KAPALI SPOR SALONU

Stadyum yanına yapılacak olan Keşap Kapalı Spor Salonu, Kültür ve Gençlik Merkezinde aktivite alanları, hamamı ve saunası komple bir tesis yapacağız. Salı ve Perşembe sadece bayanların faydalanacağı hamam ve sauna günleri olacak. Gençlik ve Spor Bakanımız Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu ile de incelemelerde bulunduk. Sayın bakanımızdan Gençlik Merkezi ve Kapalı Spor Salonu için sözümüzü aldık. Alt yapı ve üst yapı çalışmalarımız ivedilikle devam ediyor. Pandemi ile ilgili Covid-19 birimi kuruldu. Dezenfekte etme çalışmaları, gıda yardımları ve aşı olacak vatandaşlarımızın tüm ihtiyaçları karşılanıyor. Taksi ve dolmuşların ilaçlamaları gerçekleştiriliyor. Çocuk park sayımızı arttırdık. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın ve ilçemizde yaşayan tüm vatandaşlarımızın talep ve önerilerini dinliyoruz. Covid-19 dan dolayı ev ziyaretlerimizi azalttık. Hasta, yeni doğum yapan, yaşlı çınarlarımız ile de telekonferans yöntemi ile temaslarımız sürüyor. Biz esnafımızla, vatandaşımızla iç içe olmayı sabırsızlıkla bekliyoruz. İnşallah pandemi bitince birebir ziyaretlerimiz devam edecek. Yeni normalde bilim kurulumuzca tavsiye edilen  kurallara uymaya devam edelim. Çocuklarımız için uzaktan eğitim başladığı andan itibaren tablet dağıtımına başladık. İhtiyaç sahibi olan çocuklarımıza tablet hediye ettik. Araç filomuzu güçlendirdik. Giresun'da turizm denince ilk akla gelen ilçe olmak için turizm üzerine çalışmalarımızı yoğunlaştırıyoruz. Sahillerimiz ve plajlarımızın temizliğine önem veriyoruz. Birlikte belediyecilik ile fotoğraf yarışması düzenledik. Halkımızın yoğun talep gösterdiği Açık hava sinema günleri yaptık. Halkla ilişkiler ve sosyal belediyecilik alanında dinleyen, vatandaşın isteği ile kendini geliştiren bir belediyeyiz. Sokak hayvanlarımız için veteriner hekimimiz eşliğinde mama desteği, hasta olanlara da ilaç desteği sağlanıyor. Whatsapp, bip ve telegram ile hemşerilerimizin 7/24 hizmetindeyiz. Keşap’ta üst yapı, alt yapı, su ve doğalgaz gibi birçok fiziksel projeye imza attık ve atacağız. Biz hizmet için varız.’’ dedi.

Etiketler : vatangiresun.com/Ahmet, demiray/Abdurrahman, Ada, /Aydın, kömürcü/Mehmeh, Cebeci/Eynesil, Kemaliye, köyü, /Mustafa, Civek/, Erdal, Avcı, giresunhavadis.com/Adnan, Kara/İsmail, Akdoğan, gurbetcicotanaklar, ,